in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-29-2009 12:52 PM by Hansnetboek. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-27-2009 5:29 AM

    Beosound 9000 en de KPN experia box -antenne

    Hallo B&o vrienden.

     

    Ik ben zojuist overgestapt van UPC naar KPN experiabox. Deze werkt goed, maar ik weet niet welke Motorola code er nodig is in mijn BV 7 om het geheel met de beo4 te besturen.

    Mijn grootste probleem is de radio van de beosound 9000. Er zit geen antenne uitgang op de experia box! Hierdoor kan ik geen radio ontvangen.

    Als ik radio op de experia kies, dan heb ik wel muziek via de BV7, maar dan blijft het beeldscherm actief. En dat is zonde, want radio loopt bij ons de hele dag.

    Als ik in de DVD speler een MP3 cd doe, dan wordt het beeldscherm wel uitgeschakelt

    Mijn vraag: hoe krijg ik weer radio via de Beosound 9000 of als alternatief radio via bv7 maar dan zonder dat het beeldscherm actief is-blijft.

    Bij voorbaat mijn dank voor uw inbreng.

    groet

    Hans

  • 09-27-2009 7:10 AM In reply to

    Re: Beosound 9000 en de KPN experia box -antenne

    Met welke instructie roep je de experiabox op? DTV?

     

    Dan kun je vanuit standby voor AV-DTV kiezen, dus eerst AV gevolgd door DTV.

    AV moet je dan toevoegen in je Beo4. Nadeel is wel dat je niet kan zien wat je doet.

    Een andere optie is om de experiabox aan te roepen met beeld zoals je gewend bent en vervolgens gebruik te maken van P-Mute.

    Ook deze instructie moet je waarschijnlijk toevoegen in je Beo4.

  • 09-27-2009 3:55 PM In reply to

    Re: Beosound 9000 en de KPN experia box -antenne

    En om de tuner van de BeoSound 9000 te kunnen blijven gebruiken kun je een binnenantenne plaatsen. Dan kun je gewoon weer een aantal zenders uit de ether halen.

  • 09-28-2009 11:29 AM In reply to

    Re: Beosound 9000 en de KPN experia box -antenne

    Vrienden bedankt.

    Zal eerst die AV intelling proberen.

  • 09-29-2009 12:52 PM In reply to

    Re: Beosound 9000 en de KPN experia box -antenne

    Ha Beobuddy

    Na wat stoeien is het toch P-mute geworden.

    Werkt prima en het geluid klinkt erg helder.

    Bedankt

    Hans

Page 1 of 1 (5 items)