in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-02-2009 8:07 AM by ipaul. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-17-2009 12:55 PM

    Beosound Ouverture/ Beocenter 2500 tapedeck probleem

    Ik wil de tapedeck vervangen van mijn beocenter 2500,maar weet bijgot niet hoe ik die moet eruithalen. Heb de servicedocumentatie maar geraak niet wijs uit de tekeningen. Moet de voor en achterzijde eraf,en alle printen eruit,of gewoon de voorzijde,dus glazen deuren zwarte plastic etc? Kan es iemand aub mij helpen?

     

    Mvg

  • 07-28-2009 6:02 AM In reply to

    • LEHE
    • Not Ranked
    • Joined on 06-23-2007
    • Posts 7
    • Bronze Member

    Re: Beosound Ouverture/ Beocenter 2500 tapedeck probleem

    Voor en achterzijde verwijderen. aan achterzijde, diverse verbindingen lossen van hoofdprintplaat ( welke over de cassette speler is gebouwd, printplaat, diverse schroeven lossen en opzij klappen. Via de voorzijde, de middelste plaat en zijplaten verwijderen, speler losmaken middels 4 schroeven en naar achteren uitnemen( zou zich op dit slopersniveau vanzelf moeten wijzen ), succes.

     

    Leon

  • 08-02-2009 8:07 AM In reply to

    Re: Beosound Ouverture/ Beocenter 2500 tapedeck probleem

    Volgens mij hoef je niks aan de voorzijde te verwijderen, alleen achterkant eraf, voeding/amp print in 'service' (heeft lange draden dus die kan je buiten de kast leggen) en print achter op cassettedeel losschroeven en wat connectors los.

    Dan idd met 4 schroefjes los het cassettedeel eruit halen naar achter.

Page 1 of 1 (3 items)