in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-03-2009 12:36 PM by Hansnetboek. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-03-2009 11:18 AM

    Beovision 8-40 in UPC-gebied

    Sinds 4 wkn heb ik de BV 8-40. Beeldkwaliteit vind ik afwisselend. De HD zenders zijn ronduit mooi. Zelfs bij snelle bewegingen geen veegeffect. Alleen bij voetbal alleen bij de bal als deze een lange afstand aflegt. Bij spelers geen veegeffect te vinden. Bij praatprogramma's e.d. waarbij het camerabeeld rustig is is het beeld ook super. Maar nu komt het: als ik tv-films kijk constateer ik weliswaar geen veegeffect maar soms storende schokkerige bewegingen. Hierbij maakt het niet uit hoe oud het filmmateriaal is. Het lijkt wel of scherm de snelheid niet aankan!!!!  Soms kijk ik verplicht GTST op rtl4. Ook hierbij constateer ik de schokkerige frameopbouw. Dealer zegt dat dit komt door upc-input, maar bij beelbuis Loewe Articos had ik dit niet. Typisch LCD-probleem??? Ben eigenlijk bang dat dit bv bij Sony, Samsung niet het geval is. Al zit in de bv 8-40 een chassis in van Samsung.

    Ik maak gebruik van HQ hdmi-kabels. Decoder is een HD-philips.

    Wat blu-ray betreft: de Batman films heb ik met sony bluray1080/24p bekeken en ook de 24p functie uitgezet. (1080/50hz). het lijkt wel of de 2e optie rustiger kijkt.

    Graag wil ik jullie bevindingen lezen.

    PS: geluid van B.V.8 (met 4x beolab 6000) is subliem.

     

  • 06-03-2009 12:36 PM In reply to

    Re: Beovision 8-40 in UPC-gebied

    Sinds april is dat het geval.

    De laatste tijd gaat het wel wat beter. Het is echt een UPC probleem. Mijn Avant (geen LCD) kent dat stotteren ook, vooral als je UPc digitaal gebruikt.

    De Samsung 40 inch lcd geeft ook dat stotter effect evenals de BV7-40

    Bv7-40 met DVd is perfet en ook de play station drie geeft een heerlijk HD beeld. De schakeling naar projector geeft een heerlijke kijk ervaring. Maar ook de projector stoterd als je niet naar dvd maar naar UPc digitaal kijkt.

Page 1 of 1 (2 items)