in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-20-2009 4:15 PM by Blackrix. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-16-2009 2:25 AM

    Beofriends

    Ik kreeg gisteren bezoek van een oud bestuurder van Beofriends Nederland. Ik merkte dat het een heel enthousiaste man was die aanstekelijk kon vertellen over hun activiteiten en blad. Ik denk dat ik lid ga worden.

    Wat mij verbaasde was dat er maar zo'n honderd leden waren van de club. Hoe komt dat? Zouden toch veel meer liefhebbers moeten zijn.....

  • 03-16-2009 10:48 AM In reply to

    Re: Beofriends

    Komt misschien door de site die verouderd is? Last update in lang terug?

    Daardoor krijgt ik de indruk dat er niets gebeurd en het niet aantrekkelijk/nuttig is om lid te worden.

  • 04-18-2009 1:08 PM In reply to

    • René
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-18-2009
    • Netherlands
    • Posts 5
    • Bronze Member

    Re: Beofriends

    Beofriends was op zich altijd een heel leuk clubje.

    Ik ben er zelf al een aantal jaren lid van.

     

    Wat ik jammer vind is dat er weinig aan het internet gebeuren lijkt te gebeuren.

    Een aantal jaren geleden heb ik ze aangeboden om een forum te gaan runnen voor Beofriends. Het forum had ik al gemaakt als proef , en liep wel redelijk goed. Beofreinds kon zich hier blijkbaar niet echt in vinden en keurden mijn forum af. Het forum heeft toen nog een aantal jaren bestaan onder de naam "Beofreaks" .

    De laatste jaren ben ik passief lid. Ik betaal contributie, lees het blad, en verder niks. En helaas heb ik ook niet het idee dat ik wat mis....

     

    Jaren terug heb ik geholpen bij techn ische middagen, Beomaster repareren, uitleg geven aan non-technische mensen, erg leuk allemaal. En een jaar of wat geleden dus ook met Beofriends naar de B&O fabrieken in Denemarken geweest. Heb zelfs "the cube" van binnen gezien. ERG leuk :)

    Hopelijk bloeit de club weer op. Dus aan een ieder: Wordt lid :D

  • 04-19-2009 5:31 PM In reply to

    • RUDYV
    • Not Ranked
    • Joined on 07-31-2008
    • Belgium
    • Posts 52
    • Gold Member

    Re: Beofriends

    Hallo,

     

    Is Beofriends nog altijd actief?

    Ik heb al meermaals het contact formulier op de Beofriends website ingevuld maar tevergeefs, geen reactie.

    Weet iemand van jullie hoe ik lid kan worden van Beofriends of hoe ik één van de bestuursleden of leden van Beofiends kan contacteren?

    Alvast hartelijk dank.

     

     

     

     

     

  • 04-20-2009 4:03 PM In reply to

    • René
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-18-2009
    • Netherlands
    • Posts 5
    • Bronze Member

    Re: Beofriends

    Beofriends is zekers nog actief.

    Geen idee waarom je geen reactie krijgt...

     

    Stuur anders eens een mailtje naar info@beofriends.nl ?

    Dat komt zekers aan.

  • 04-20-2009 4:15 PM In reply to

    Re: Beofriends

    Beofriends is nog gewoon in de lucht. Het is voor zover ik weet de oudste B&O club (inmiddels 20 jaar) en gewoon een leuke club. Ik denk zelf dat je binnenkort wel reactie zult krijgen!

Page 1 of 1 (6 items)