in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 03-20-2008 7:26 PM by mestreechteneer. 19 replies.
Page 1 of 1 (20 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-17-2008 12:33 PM

nieuwe producten

kunnen we dit jaar alleen de besound5 en de beolab 10 verwachten of heeft b&o nog een verrassing dit jaar

• 03-17-2008 12:36 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Re: nieuwe producten

de Aston Martin met B&O installatie, en er zal vast nogwel een nieuwe tv en luidspreker komen (anders wordt het nieuwe aanbod wel heel magertjes).

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 03-17-2008 12:45 PM In reply to

Met nieuwe tv bedoel je de zelf callibratie plasma,zou er nog een nieuwe lcd ook aan zitten te komen?
  • 03-17-2008 12:50 PM In reply to

Ik denk dat B&O beter eerst eens goed kan gaan nadenken of hun prijsstellingen nog wel van deze tijd is. Wat heb je aan nieuwe producten als ze niet goed verkopen?

Net zoals de nieuwe Beovision 4 met die camera. Gezien het feit dat ze niks geleerd hebben en nog een zelfde prijs durven vragen als vroeger denk ik niet dat de mensen staan te dringen voor die nieuwe zwabbercameraplasma :-)

Dus nieuwe producten is één,

juiste prijsstelling is twee,

één + twee = drie..

en driemaal is scheepsrechtCoffee

• 03-17-2008 12:53 PM In reply to

david lewis de zak geven op staande voet!

Gewoon weer echt ouderwets b&o ontwerpen.....no more pinquinsBig Smile

• 03-17-2008 3:08 PM In reply to

'k Zou D. Lewis niet ontslaan... maar wel een goeie 2de designer aantrekken.. (als men dat al niet gedaan heeft). David heeft ons toch een hele hoop prachtige zaken gegeven.. BL5's, BL8000's, Ouverture, BS9000, BV7, BV5.. In mij ogen toch allemaal mooie stukken... Ok.. er zijn natuurlijk ook de lelijke eendjes DVDx, HDRx..

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 03-17-2008 3:17 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

En LX / MX, VX, AV9000, AVANT, enz. Smile

Maar ik ben het er mee eens dat vers bloed goed zou zijn.

• 03-17-2008 3:41 PM In reply to

Bingo:

Ik denk dat B&O beter eerst eens goed kan gaan nadenken of hun prijsstellingen nog wel van deze tijd is. Wat heb je aan nieuwe producten als ze niet goed verkopen?

Net zoals de nieuwe Beovision 4 met die camera. Gezien het feit dat ze niks geleerd hebben en nog een zelfde prijs durven vragen als vroeger denk ik niet dat de mensen staan te dringen voor die nieuwe zwabbercameraplasma :-)

Dus nieuwe producten is één,

juiste prijsstelling is twee,

één + twee = drie..

en driemaal is scheepsrechtCoffee

Zucht .......

• 03-17-2008 3:46 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

koning:

david lewis de zak geven op staande voet!

Gewoon weer echt ouderwets b&o ontwerpen.....no more pinquinsBig Smile

x2, meneer Lewis heeft mooie producten gedesigned, maar hij heeft het laatste jaar gewoon geen inspiratie meer.... Oftewel, tijd voor een ander.

• 03-17-2008 4:35 PM In reply to

Nihil novi

Nihil novi

• 03-17-2008 5:04 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Het is niet het probleem dat de overige fabrikanten ook op design zijn gaan letten, maar meer de hoeveelheid charme die bijv een Beolab 9, 10 of Beovision 4 en 9 uitstralen.

Niet dat ze niet mooi zijn, maar dat strakke van de Beovision 5 en de oude 4 sprak mij, en veel anderen juisten aan :).

Een Beolab 8000 of 5 straalt zoveel charme en rijkdom (weet niet of dit het juiste woord is) uit dat men echt zegt: " jaaa dit is Bang & Olufsen". Als ik nu naar de Beolab 9 of 10 kijk, krijg ik de gedachte dat de hele naam Bang & Olufsen er niet op hoort te staan....

Ik wil best veel geld betalen, maar dan wil ik daarvoor ook de passende uitstraling. Zie mezelf al een Beovision 10 en Beolab 9 in een klassiek ingericht huis plaatsen Big Smile.

• 03-18-2008 3:56 AM In reply to

• WiBi
    • Not Ranked
    • Joined on 09-16-2007
    • Rijnmond NL
    • Posts 40
    • Bronze Member

Een DVD 3........misschien?

Why we're on this planet? Because that's where they have B&O

• 03-18-2008 5:34 AM In reply to

Beobird:

Het is niet het probleem dat de overige fabrikanten ook op design zijn gaan letten, maar meer de hoeveelheid charme die bijv een Beolab 9, 10 of Beovision 4 en 9 uitstralen.

Niet dat ze niet mooi zijn, maar dat strakke van de Beovision 5 en de oude 4 sprak mij, en veel anderen juisten aan :).

Een Beolab 8000 of 5 straalt zoveel charme en rijkdom (weet niet of dit het juiste woord is) uit dat men echt zegt: " jaaa dit is Bang & Olufsen". Als ik nu naar de Beolab 9 of 10 kijk, krijg ik de gedachte dat de hele naam Bang & Olufsen er niet op hoort te staan....

Ik wil best veel geld betalen, maar dan wil ik daarvoor ook de passende uitstraling. Zie mezelf al een Beovision 10 en Beolab 9 in een klassiek ingericht huis plaatsen Big Smile.

eileen grey's tables naast de mies v/d rohe's barcelona chairs, een Beo5 erop en spelen maar.................Cool

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 03-18-2008 7:54 AM In reply to

beologisch:
    Beobird:

eileen grey's tables naast de mies v/d rohe's barcelona chairs, een Beo5 erop en spelen maar.................Cool

Ik vind dat juist mooi dat klassieke met een super strakke tv , maar smaken verschillen .

Wel vind ik dat bijv. mijn eigen BV-4 veel minder B&O uitstraling heeft als  de Bv-7 ........ de BV-7 vind ik een echte B&O uitstraling hebben die zich echt onderscheid van de massa ......................daarom ben ik ook wel fan van de nieuwe speaker onder de nieuwste bv-4 schermen , deze geeft toch weer een typisch B&O uiterlijk !

• 03-19-2008 1:14 PM In reply to

• EOB
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 188
    • Bronze Member

Kan Jacob Cruijf niet even terugkeren naar het nest ?

Geeked

• 03-20-2008 4:29 PM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

wilde een foto met B&O een klasieke mix plaatsen maar weet niet hoe dat werkt helaas

gr eric

• 03-20-2008 4:38 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Als je wilt kun je me de foto mailen dan zet ik 'm erop.

Gr, Ignace

• 03-20-2008 4:45 PM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Ignace:

Als je wilt kun je me de foto mailen dan zet ik 'm erop.

Gr, Ignace

dat was toch alleen voor gold-members Big Smile

• 03-20-2008 4:59 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Smile dat ben ik Smile