in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-09-2007 2:19 PM by Bingo. 13 replies.
Page 1 of 1 (14 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-07-2007 5:09 PM

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    B&O Newsletter November

    B&O Newsletter November

    Holiday Gift Guide 

    Beo5 remote control

    BeoSound 6 competition

    Mobile phone concepts

  • 11-07-2007 6:50 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: B&O Newsletter November

    twijfel tussen BeoSound 6 en iPhone

     

  • 11-08-2007 4:30 AM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: B&O Newsletter November

    Iphone is mp3 (8 gig)  en telefoon in één Wink

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 11-08-2007 9:44 AM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    Ik vind het bij B&O altijd zo typisch; een nieuwsbrief terwijl er helemaal geen nieuws is.
  • 11-08-2007 3:01 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    ja natuurlijk wel is die telefoon al uit dan? Ligt die fysiek in de winkel of denk je dat alle B&O klanten op dit forum zitten?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-08-2007 3:06 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    Ik bestel even niks, ben aan het sparen voor de grote klapper in de woonkamer een paar nieuwe speakers. Met alle gadgets blijft er niets over. Dus ook geen beo-5 terwijl ik moet zeggen dat na zaterdag het ik het toch wel een handig ding vond. Ik koop geen MP3 speler want ik zit niet meer op school en hoef dus ook niet met de trein en na de Serene zal er nooit meer een Samsung cq B&O draairaam dit huishouden inkomen! Er komt overigens wel een nieuwe Nokia uit.Whistle

      

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-08-2007 10:33 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    Beviel de Serene dan zo ontzettend slecht???
  • 11-09-2007 1:14 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    Ik heb hem nog... En het is een rot ding zeg maar. Leuk voor mijn nichtje van 8 die tijd genoeg heeft om te sms-en en een prepaid kaart die niet te veel mag bellen. Het ding is zo leeg. Het enige B&O aan het ding is de prijs...

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-09-2007 1:55 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: B&O Newsletter November

    Wat vind je de belangrijste missers ?
    Het gebruik op zich, gaat de bediening vloeiend ?

     

  • 11-09-2007 2:07 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    De belangrijkste misser vind ik de kwaliteit. Het is als je voorbij de Wow factor kijkt een cheap ding. Het glas krast, het scharnierpunt rammelt, en de kast aan de zijkant waar Samsung-B&O staat krast helemaal.

    Verder, klaagt iedereen over de kwaliteit in de auto.(Heb je het dak open? alleen staat de cabrio dan op de oprit Lightning) Laten we het niet hebben over de blue-tooth verbinding hebben die dan wel is aanstaat en die dan weer niet aanstaat. Handig onder het rijden weer activeren op je telefoon. Heb je alsnog een prent. Ook handig overigens met je thuisset moet je alle nummers in je telefoon opslaan en om hem te laten synchroniseren met je carkit op de sim. Alles staat er dus dubbel in en mijn vriendin heeft een nokia van een paar tientjes en daar synchroniseert meteen mee en is beter te verstaan in de auto.

    Oh ja het ligt niet aan de carkit ik heb 2 dezelfde auto's 1 cabrio en 1 gewone met dezelfde carkit (parrot 3200)

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-09-2007 2:12 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    Iggy jij bent toch ook van de Nokia?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-09-2007 2:19 PM In reply to

    Re: B&O Newsletter November

    Hier schrik ik toch wel behoorlijk van.

    Je zou toch denken dat ze bij B&O lang nadenken en testen voordat ze zo'n duur mobieltje op de markt brengen. Ik had heus wel wat tekortkomingen verwacht, want geen toestel is volmaakt. Maar dit !!!!!

    Eigenlijk zou B&O alle klanten die een Serene hebben een flinke korting moeten geven als ze em inruilen voor een Serenata. Tenslotte hebben ze met de Serene een matig deugend product afgeleverd als ik het zo hoor.

    Van een premiummerk voor een premiumprijs mag je meer verwachten vind ik. Geen rammelmobieltje.

Page 1 of 1 (14 items)