|
Untitled Page
ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012 READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and
1st March February 2012
-
07-05-2007 7:05 AM
|
|
-
-
-
-
-
Chris
- Joined on 04-17-2007
- Bredene near Ostend-Belgium
- Posts 143
|
Wat het je waard is? Het is gevoelsmatig. Persoonlijk vindt ik deze tv net als de avant één van de mooiste ontwerpen, dus voor mij is het wel wat euro's waard. Een ander die deze 'ouwertjes' maar niks vinden, zal uiteraard een andere mening hebben en zeker weinig centen eraan willen besteden. Voor mij is een goeie CRT zoals de BV 3 32' met weinig branduren en een volle garantie zeker nog een stevige prijs waard.
Yes, I kown my spelling is horrible…
|
|
-
-
beologisch
- Joined on 04-16-2007
- Holland
- Posts 729
|
de martkwaarde wordt vooral bepaald door de vraag en dat is tenslotte de koper, zolang deze euro 2000,= wil neerleggen voor een BV3 dwz. crt tv zal de prijs [nog] niet echt zakken.ergens tussen de 1000 en 1500 euro moet toch haalbaar zijn en een liefhebber van deze kwaliteits tv's zal dit er dan ook voor over hebben. op marktplaats lijken de prijzen ook langzaam te zakken voor zowel de bv3 als de avant en dat is voordeel voor diegene welke de warme en mooie kleurweergave prefereerd [boven de koude en harde weergave van lcd of plasma schermen] waarvan ik er een ben ; vorig jaar mijn lcd tv weggedaan, er een avant voor in de plaats gezet en er nog geen seconde spijt van gehad !
Leon:
Beoworld's First "First Prize" winner.
"Carpe Diem et Dolce Far Niente"
|
|
-
-
HarleyD
- Joined on 04-16-2007
- Posts 706
|
beologisch: mooie kleurweergave prefereerd [boven de koude en harde weergave van lcd of plasma schermen] waarvan ik er een ben ; vorig jaar mijn lcd tv weggedaan, er een avant voor in de plaats gezet en er nog geen seconde spijt van gehad !
Ik vind de Avant RF absoluut het mooiste beeld dat ik tot nu toe heb gezien , maar ik heb geen seconde spijt dat ik de Avant heb ingeruild voor de BV-7 .( alleen het beeld van de Real Flat uitvoering vind ik mooier , de oudere types leggen het af tegen de BV-7 ) Ik vind het beeld formaat zo een stuk kleiner , dat ik er daar echt niet meer aan moet denken , ik zou eigenlijk nog wel iets groter willen gaan als de 40inch .( BV-9 ) Ook het uiterlijk speelt bij mij ook een grote rol , de Avant begint in mijn ogen echt een ouderwets ogende tv te worden , die ondanks zijn kleine beeldformaat erg aanwezig is , dit in tegen stelling tot de elegante BV-7 ..
|
|
-
-
beologisch
- Joined on 04-16-2007
- Holland
- Posts 729
|
Ik vind de Avant RF absoluut het mooiste beeld dat ik tot nu toe heb gezien , maar ik heb geen seconde spijt dat ik de Avant heb ingeruild voor de BV-7 .( alleen het beeld van de Real Flat uitvoering vind ik mooier , de oudere types leggen het af tegen de BV-7 ) Ik vind het beeld formaat zo een stuk kleiner , dat ik er daar echt niet meer aan moet denken , ik zou eigenlijk nog wel iets groter willen gaan als de 40inch .( BV-9 ) Ook het uiterlijk speelt bij mij ook een grote rol , de Avant begint in mijn ogen echt een ouderwets ogende tv te worden , die ondanks zijn kleine beeldformaat erg aanwezig is , dit in tegen stelling tot de elegante BV-7 ..
Mee eens, vandaar dat avant [nog] niet weg gaat en een groter scherm dan 32"zit er bij mijn vrouw niet in....................zij noemt het dan een GROOT zwart gat aan/in de muur [de TV staat bij ons gemiddeld 20 uur per dag niet aan] mede vandaar het verdwijnen van de lcd tv. Ik sluit me trouwens wel bij haar mening aan en dat geheel vrijwillig, bovendien vind ik de Avant niet ouderwets qua uiterlijk en zeker niet qua geluid en beeld, vooral omdat ik een plat scherm tegen de wand eigenlijk helemaal niet mooi vind; heb zelf een aantal mooie schilderijen hangen, maar dan geheel zwart ingelijst exemplaar er nog eens bij? nou nee en das helemaal persoonlijk uiteraard. De elegantie van de BV7 trek ik zeker niet in twijfel, want dat is voor mij zeker ook wel een feit.
Leon:
|
|
-
-
mestreechteneer
- Joined on 07-03-2007
- Posts 139
|
hallo, Binnen enkele dagen verkocht voor 1200 euro voor diegene die nieuwsgierig is naar de uiteindelijke verkoopprijs. incl nokia mediamaster werkend via beo4
|
|
-
-
-
-
beologisch
- Joined on 04-16-2007
- Holland
- Posts 729
|
Hallo Roel, Mooi dat de verbouwing weer voorbij is en jullie er van kunnen genieten ! Zelf ben ik nog steeds niet overtuigd van de "platte" TV ; heb zelf een plasma naast mijn BV3 gezet en wij vinden beide thuis dat de platte versie een scherper beeld geeft qua kleur/contrast/zwart en bij het bekijken van Ice Age gaat onze voorkeur idd. uit naar de platte philips, maar zodra we onze afrika DVD opzetten, was dit precies hetgeen we minder mooi vinden voor onze ogen, de BV3 geeft een mooier, verzadigder en dieper beeld iets wat we juist bij de "platte" philips missen.Onze kijkafstand is wel wat kleiner dan bij jou : max 3 meter en is zo'n 50" wel erg groot voor ons, imho. PS. "jullie" zwarte tulpje doet het erg goed, nu ook als [baby]voeding stoel voor mijn kleinzoon.......:-) de kids vinden hem nog steeds prachtig (kind&stoel.....:-) en ook nog nuttig bovendien !
Leon:
|
|
-
-
mestreechteneer
- Joined on 07-03-2007
- Posts 139
|
beologisch: Hallo Roel, Mooi dat de verbouwing weer voorbij is en jullie er van kunnen genieten ! Zelf ben ik nog steeds niet overtuigd van de "platte" TV ; heb zelf een plasma naast mijn BV3 gezet en wij vinden beide thuis dat de platte versie een scherper beeld geeft qua kleur/contrast/zwart en bij het bekijken van Ice Age gaat onze voorkeur idd. uit naar de platte philips, maar zodra we onze afrika DVD opzetten, was dit precies hetgeen we minder mooi vinden voor onze ogen, de BV3 geeft een mooier, verzadigder en dieper beeld iets wat we juist bij de "platte" philips missen.Onze kijkafstand is wel wat kleiner dan bij jou : max 3 meter en is zo'n 50" wel erg groot voor ons, imho. PS. "jullie" zwarte tulpje doet het erg goed, nu ook als [baby]voeding stoel voor mijn kleinzoon.......:-) de kids vinden hem nog steeds prachtig (kind&stoel.....:-) en ook nog nuttig bovendien ! Hallo, Ben blij dat het artifort tulpje goed terecht gekomen is, het is echt een mooie stoel. Ben nu zelf aan denken om er 8 te kopen voor bij de nieuwe eettafel stom he. Doet me goed dat jou kleinzoon een grote vent wordt door de voeding die hij krijgt in mijn stoel Bij 3 meter kijkafstand moet je met de huidige techniek niet groter gaan dan 107cm beelddiagonaal maar dat zal in snel tempo veranderen, binnen nu en 5 jaar kijk je op die afstand naar een scherm van 60 inch. In Amerika is de kleinste tv al 107cm, daar ze daar al veel verder zijn met full hd uitzendingen. 50/60 inch is daar normaal. Groetjes uit maastricht.
|
|
Page 1 of 1 (16 items)
|
|
|