in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 05-27-2011 10:11 AM by ericjan. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-23-2011 4:44 PM

• ericjan
    • Not Ranked
    • Joined on 05-28-2007
    • Den Haag (the Hague)
    • Posts 9
    • Founder

powerlink doorlussen in systeem.

Hallo allemaal,

Is er iemand die mij kan vertellen of je powerlinkaansluitingen in de muur in serie kan schakelen? Ik ben bezig een systeem in huis aan te leggen. in de woonkamer heb ik 5 plekken voor een powerlink aansluiting die ik in serie aan elkaar wil koppelen. Kan dit met 2 draden aan 1 DIN-contact solderen of moet ik 2 DIN contacten per doos maken en de doorlus via de powerlinkaansluitingen 1 en 2 van de beolab regelen? Ik wil de powerlinkuitgang van een beosound 9000 op de middelste bus aansluiten zodat er aan beide zijde een set speakers kan worden opgesteld.

Bvd, Eric-Jan

All this stuff...., thank god there still comes more!
  • 05-24-2011 2:09 PM In reply to

Re: powerlink doorlussen in systeem.

Op een powerlink-aansluiting staat zowel het rechter als het linker kanaal. Met de schakelaar op de luidsprekers wordt bepaald of het linker of het rechter kanaal door de luidsprekers wordt weergegeven. Met andere woorden, je kan de pluggen gewoon doorlussen. Let wel op, dit geldt niet voor front en rear bij een surround-opstelling!

• 05-27-2011 10:11 AM In reply to

• ericjan
    • Not Ranked
    • Joined on 05-28-2007
    • Den Haag (the Hague)
    • Posts 9
    • Founder

Re: powerlink doorlussen in systeem.

Dank voor je antworrd, ik dacht het al, maar wilde het in ieder geval wel van de toven weten.Smile

Groet, Eric-Jan

All this stuff...., thank god there still comes more!
Page 1 of 1 (3 items)