ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
CALKHOVEN Sound & Vision Center is na 25 jaar gestopt met het verkopen van B&O
Op Marktplaats adverteren ze met "verbouwingsopruiming"
B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735
Beovirus? What's that?
In het noorden van het land is ook nog maar 1 dealer over. Boelman Leeuwarden en Assen houdt er ook mee op. We moeten steeds verder rijden voor een dealer en zitten dan ook vast aan die dealer, keuze is er niet meer!
Liep even door de advertentie's heen ...maar wat is nou een een masterlink gateway van ruim 2000 euri's ?
advertentie :
http://link.marktplaats.nl/378781777
Leslie: Op Marktplaats adverteren ze met "verbouwingsopruiming"
Ze gaan verder met Bose,Loewe....... en expresso/koffie machines
ernie: In het noorden van het land is ook nog maar 1 dealer over. Boelman Leeuwarden en Assen houdt er ook mee op. We moeten steeds verder rijden voor een dealer en zitten dan ook vast aan die dealer, keuze is er niet meer!
Ben ik niet zo rouwig over. Maar inderdaad, er blijven niet zoveel dealers meer over. Zijn er overigens twee voor de drie Noordelijke provincies, elke provincie één (een dealer voor Groningen/Friesland en één voor Drenthe) Maar voor de regio Drenthe is er een goed (beter) ander adres!
Welke dan??
Bruinsma Hoogeveen, Troelstra Sneek & Sound Vision Design in Groningen (laatste twee zijn beide Troelstra)
Dat is een 19 inch apparaat zodat je B&O spullen in een netwerk worden geplaats, zodat je alles kan bedienen met je iphone of ipad (OID)
zelfs kun je het licht er mee bedienen.
Ook kun je op afstand commando,s geven
ligth011: Dat is een 19 inch apparaat zodat je B&O spullen in een netwerk worden geplaats, zodat je alles kan bedienen met je iphone of ipad (OID) zelfs kun je het licht er mee bedienen. Ook kun je op afstand commando,s geven
??
Ik denk dat hij masterlink gateway bedoeld.
Ik snapte even de link van de reply met het topic niet, tot ik de link naar Marktplaats aanklikte. Ook voor mij geldt goed lezen!
Ook Correct Electronics in Rotterdam is gestopt met de verkoop van B&o. Heeft zeker te maken met het feit dat B&o zich richt op zgn B1 stores, en af wil van de shop-in-shops.