in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-25-2009 12:37 PM by -multimedia Robert-. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-18-2009 8:32 AM

    beovision3 en de scart aansluitingen

    Ik heb een bv3 met een dvd1 op de av scart aangesloten.

     

    Dit werkt perfect.

    Nu sinds 2 dagen een mediabox met dvr van Thompsen, werkt deze alleen op de av aansluiting?

    Bij de 2 andere aansluitingen geen beeld.

    Nu heb ik de dvd1 op de v tape scart aansluiting aangesloten, heb wel beeld, maar geen kleur.

     

     

    Wie kan mij er meer over vertellen?

     

     

    Gr Cherion1

  • 08-19-2009 2:22 AM In reply to

    Re: beovision3 en de scart aansluitingen

    Welkom Cherion1 als member!

    Heb je via MENU de connections van de BeoVision 3 al doorlopen en aangepast? Daar meld je per aansluiting aan in de settings welk apparaat aan welke Scart verbinding is aangesloten. Ik hoop dat dit helpt.

    Verder als tip kan ik melden dat vaak een mediabox of set top box via de BV3 te bedienen is middels een controller in de BV3 (vaak een optie bij de BV3, ook achteraf in te bouwen)  

    Ik heb ook nog een nieuwsgierige vraag! Hoe lang en hoe vaak kijk jij al naar Beoworld? (Ik heb er jaren over gedaan voor ik actief werd op het forum, vandaar deze vraag)

    Groet en veel plezier met de BV3 en op Beoworld natuurlijk.

    Robert

  • 08-19-2009 3:49 AM In reply to

    Re: beovision3 en de scart aansluitingen

    Hallo Robert 

    Ik kijk al enkele weken op jullie forum, omdat ik gebruikerervaringen van de beovision8 40' wilde lezen.

    De site is fantastisch voor mensen met een B&O tik.

    Deze tv inmiddels aangeschaft en komen hem in september installeren.

    Nu het volgende de bv3 heeft 3 scartaansluitingen.

    decoder

    av

    v tape

    Als ik de dvd op av heb aangaesloten werkt de dvd perfect.

    Ik kan via de mediabox geen beeld krijgen als ik deze op een andere scart als av aansluit.

    Hoe moet ik de andere scart benoemen in het setup menu als ik beeld wil hebben op de mediabox.

    Alles al geprobeert.

     

    Groetjes cherion1

  • 08-21-2009 9:10 AM In reply to

    Re: beovision3 en de scart aansluitingen

    cherion1:

    Nu heb ik de dvd1 op de v tape scart aansluiting aangesloten, heb wel beeld, maar geen kleur.

     

    Ik meen me te herinneren dat er op de achterzijde op de DVD1 een (ingebouwde) schakelaartje zit met iets van Y/C erbij.

    Als je deze om zet, heb je dan wel beeld met kleur?

  • 08-25-2009 12:37 PM In reply to

    Re: beovision3 en de scart aansluitingen

    cherion1:

    Hoe moet ik de andere scart benoemen in het setup menu als ik beeld wil hebben op de mediabox.

    Alles al geprobeert.

     

    Groetjes cherion1

     

    Hoi Cherion1,

    Ben je al verder gekomen? Heb je al goed beeld met de mediabox? Heb je via de knop Menu en de keuze setup, connections alles al doorlopen?

     

    Groet, Robert

Page 1 of 1 (5 items)