in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-25-2009 7:02 AM by beocool. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-14-2009 4:30 AM

De Nieuwe Beovision 10

Ik heb hem gisteren gezien, echt een mooie tv. Superplat en oogt niet groot. Helaas waren ze hem aan het inregelen dus ik heb de speaker(tjes) nog niet gehoord. 

Als het geluid echt goed is zal de verkoop van de BV 7 wel dalen. Ik ga er vanuit dat er vast snel iemand met een motormuurbeugel op de proppen komt en van de dvd spelers van B&O ben ik nooit een fan geweest en deze Beovision is echt een stuk goedkoper.

Chucky

Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

• 11-14-2009 6:48 AM In reply to

Re: De Nieuwe Beovision 10

Geluid is zeker goed te noemen.

Toevallig heb ik hem vandaag ook gezien.

Heel mooie tv!

• 11-14-2009 8:40 AM In reply to

Mijn dealer had 'm nog niet binnen...

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

• 11-14-2009 10:11 AM In reply to

Ik denk dat b&o hier een kas kraker aan heeft.....super mooie lcd tv.Smile

• 11-15-2009 5:00 AM In reply to

Gisteren heb ik de BeoVision 10 ook bij de dealer gezien.

Ik ben momenteel aan het denken over de aanschaf van een BeoVision 7 met BeoSound 5. Maar nu ik de BeoVision 10 heb gezien....

In de BeoVision 7 zit een DVD/Blu-ray. in de BeoVision 10 niet....

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn met een BeoVision 10??

Filed under:
  • 11-15-2009 5:37 AM In reply to

Tvix of popcornhour er op aansluiten....dan heb je een blue ray speler helemaal niet nodigSmile

• 11-20-2009 4:49 PM In reply to

Een dvd speler van B&O. Sorry ik ben echt een fan maar daar zijn ze niet echt goed in.

Beter los als je de mogelijkheid hebt.

Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

• 11-20-2009 5:25 PM In reply to

TV zier er inderdaad mooi uit. Goed afgewerkt en handig dat je de TV onder 45 graden kan draaien.  Jammer dat er voorlopig mar 1 formaat is, de iets grotere 46 inch was wel erg prettig geweest. Nu vind ik hem net te klein.

Maar ja, wat dan als je ivm met het energie-verbruik geen Plasma wil?

• 11-20-2009 6:13 PM In reply to

Beamer?

• 11-22-2009 5:57 PM In reply to

koning:

Beamer?

Kan, vraag mij alleen af of dat in een kamer met veel buitenlicht overdag goed werkt? Daarnaast ben ik niet zo groot behuisd (of beter: heb andere keuzes gemaakt) waardoor ik geen aparte "huisbioscoop" heb. In dat geval was de keuze een stuk eenvoudiger geweest.

Wat ik wel heb lopen uitzoeken is of ik B&O kon blijven gebruiken (Speakers, BS5) en toch een andere TV (bv. Philips 9000-serie) kiezen. Dat blijkt toch een beetje tegen te vallen. Je moet dan een meerkanaals decoder/voorversterker kopen, de losse B&O boxen, Beo5 of Pronto, verloopstekkers, ... Weliswaar krijg je daar in TV land behoorlijk meer keuze voor terug, het totale prijskaartje loopt echter wel op. Feitelijk kan je dan beter helemaal afscheid nemen van B&O. Helaas heeft B&O geen eenvoudigere versie van de BS3 (of een versie die wel meerdere HDMI uitgangen met verschillende signalen ondersteund) waardoor zij ook geen leuke geïntegreerde optie met meerwaarde hebben. 

Ach ja, blijft toch een luxe probleemWink

• 11-25-2009 7:02 AM In reply to

Ik heb 'm vandaag voor het eerst gezien. Heel fraai toestel, wat ik in de toekomst zeker ga aanschaffen. Yes -  thumbs up

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

Page 1 of 1 (11 items)