Aha....dan begrijp ik denk ik ook nu je vraag: het gaat om het fysiek passen van het oude juk op de nieuwe buis (waarbij deze dus 50Hz is en ook de aansluitingen meteen kloppen).
Volgens mij is het kanon van de nieuwe buis dunner dan van de oude maar dat weet ik niet zeker, bij de 32"' vervanger is dit wel zo maar da's een heel ander verhaal....
Verder is de oude 50Hz avant buis ronder oid waardoor er voor een nieuwe buis (de B&O vervanger kit, daar zitten ze blijkbaar bij) opvul-bussen nodig zijn, maar dat kun je denk ik zelf ook wel fabrieken :).
Het helpt dat je blijkbaar weet wat je doet :), ik vind het een interessant experiment alhoewel het voor de 50Hz types eigenlijk niet de moeite is tenzij je hem zelf gaat gebruiken.
Ik denk ook dat je de eerste bent die deze mod gaat doen, ik kon voor 100Hz vervangers al niks vinden en ben dus ook zelf aan het stoeien gegaan maar heb voor de 50Hz niets gevonden (wederom: ook omdat het niet ''lonend'' is, alhoewel de 50Hz wel het scherpste beeld heeft....).
Ben beniewd of het je lukt en anders kun je de nieuwe buis altijd nog inzetten in een 100Hz T8300/8320, die koop je ook nu voor een prikkie met rotte buis immers.