in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-17-2009 8:56 AM by Richard1962. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-11-2009 10:52 AM

    Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Hallo B&O kenners,

    Ook ik ben een hele grote liefhebber van B&O, nu heb ik de Beovsion 7 32"staan en sindskort UPC digitale TV, in de lijst geselecteerd onder Motorola DVI5000, wat in houdt dat ik alles met mijn B&O afst.bediening kan doen.

    Op 1 ding na: wie kan mij een goede tip geven ik moet helaas nog de UPC afst.bed. pakken om dig.tv te activeren, zappen en alles gaat gewoon met B&O afstd. bed. als ik de tv uit zet gaat die gelijk op zwart (in plaats van dat de deurtjes keurig dicht gaan, let op: dit gebeurt alleen als die via sat draait) dan vervolgens weer de UPC afst.bed. pakken om de decoder uit zetten.

    In de lijst van de Beovision staat die al op STBY -NOOIT!

    Welke leifhebber c.q. kenner weet hier de oplossing voor, zodat ik dat afschuwelijke plastic a.b. van UPC echt in de kast kan laten.

    Gr. Richard

  • 02-13-2009 5:17 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Welke UPC-decoder heb je?

    Als ik op de knop "DTV" van de Beo4 druk gaat de BV7 direct aan. Bij uitzetten werkt de gordijnfunctie. De UPC-decoder (in mijn geval een Pace) staat altijd op stand by. 

  • 02-13-2009 10:12 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Hoi Bart,

    Dank voor je snelle antwoord wij hebben een UPC decoder Royal HD TV merk Philipps (van UPC dus) en als ik op de beo4 druk moet ik nog op sat drukken. Heb al geprobeerd de decoder op aan te laten staan maar als ik dan op sat druk gaat de decoder weer uit?

    Staat die bij jou in de lijst ook geselecteerd op MotorolaDVI5000?

    gr.Richard

  • 02-13-2009 10:45 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Het is in ieder geval een Motorola-type. Ik zal eens kijken wat het typenummer is.

  • 02-13-2009 10:57 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Denk je niet dat het te maken heeft dat ik op sat moet drukken en jij op dtv.

    Had al het 1 en ander gewissels in de lijst maar ja telkens je tv aan en uit zetten is ook niet echt goed hé, ik lees je wel dank alvast.

     

  • 02-13-2009 11:19 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Betekent dat niet dat je een oud type Beo4 hebt? Ik meen dat op de laatste versie van de Beo4 de dtv-toets de sat-toets heeft vervangen. De BV7 wordt met Beo4 geleverd. Heb je wel de juiste AB-geleverd gekregen? Of het overigens van invloed zou zijn op de aansturing van de decoder weet ik niet.

  • 02-13-2009 12:18 PM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    De Beo4 hadden wij al daar wij voor de BV7 een Avant hadden vandaar.

    Heb je nog de kans gekregen waar jij de decoder onder hebt gebracht het was een motorola en toen...?

    Ik lees je wel weer.

     

  • 02-13-2009 2:35 PM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Het menu staat op Motorola DVi 5000. Zal je bekend voorkomen....Wink

    Overigens B&O heeft met de BV7 flinke software-problemen. Er verschijnt update na update. Ook frusterend voor dealers. Misschien is er bij jou ook een softwareprobleem.

  • 02-13-2009 2:45 PM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Richard1962:

    UPC decoder Royal HD TV merk Philipps (van UPC dus)

    Toevallig de versie met harde schijf?

     

  • 02-14-2009 11:40 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Nee geen decoder met harde schijf, ik ben wel ergens anders achter gekomen, i.p.v. STB-NOOIT, heb ik het nu op volg TV staan, wat inhoudt dat ik niet meer met de UPC a.b uit hoeft te zetten (nog wel aan helaas)

     

  • 03-17-2009 8:56 AM In reply to

    Re: Beovision 7-32 in combinatie met UPC digitale tv

    Hoi Bart,

    Heb inmiddels de scart aangesloten, in de BV7 in AV2, andere kant van de scart in de upc decoder, en de hdmi is ook nog aangesloten.

    Alles werkt nog hetzelfde dus helaas nog geen gordijnen dicht, wel (ook zonder de scart) met de BV7 aanzetten gewoon even de zender ingedrukt houden geen UPC scherm meer gelijk Dig.TV.

    Waarschijnlijk toch een software update nodig????

Page 1 of 1 (11 items)