in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-29-2009 6:16 PM by HarleyD. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-21-2009 8:43 AM

    HDR hard disk stuk?

    Hallo,

    ik heb via ebay een HDR-1, upgraded naar 250 GB gekocht. Als ik de hard disk probeer te zoeken zegt hij echter "starting up..". Dit blijft hij zeggen zonder dat er verder iets gebeurd. Is de hard disk stuk? Andere suggesties?

    Met groet

    Twan

  • 03-21-2009 9:09 AM In reply to

    Re: HDR hard disk stuk?

    toylufson:

    Hallo,

    ik heb via ebay een HDR-1, upgraded naar 250 GB gekocht. Als ik de hard disk probeer te zoeken zegt hij echter "starting up..". Dit blijft hij zeggen zonder dat er verder iets gebeurd. Is de hard disk stuk? Andere suggesties?

    Met groet

    Twan

     

    Staan de jumpertjes aan voorzijde wel het zelfde ( even vergelijken met de oude schijf )

    Verder is het zo , dat je niet zomaar iedere schijf er kunt doen en dat het werkt ....... ik heb er al een paar zelf geplaatst eerst met een eigen 250gb schijf ,dat kreeg ik niet voor elkaar .

    De 250gb schijven die je bij de dealer koopt zijn klikkie klakkie .... je zet ze erin en het werkt meteen , klusje van niets !

  • 03-21-2009 11:16 AM In reply to

    Re: HDR hard disk stuk?

    Hallo,

    ik heb zelf de upgrade niet geplaatst. E zit een sticker achterop met HDR-1 gegevens, en daarnaast in dezelfde kleur met 250 GB HDD met type en serienummer. Ik weet net wat jumpertjes zijn, waar en hoe ik die zou moeten vinden.

    Groet

    Twan

  • 03-21-2009 1:59 PM In reply to

    Re: HDR hard disk stuk?

    HarleyD:

    toylufson:

    Hallo,

    ik heb via ebay een HDR-1, upgraded naar 250 GB gekocht. Als ik de hard disk probeer te zoeken zegt hij echter "starting up..". Dit blijft hij zeggen zonder dat er verder iets gebeurd. Is de hard disk stuk? Andere suggesties?

    Met groet

    Twan

     

     

    Staan de jumpertjes aan voorzijde wel het zelfde ( even vergelijken met de oude schijf )

    Verder is het zo , dat je niet zomaar iedere schijf er kunt doen en dat het werkt ....... ik heb er al een paar zelf geplaatst eerst met een eigen 250gb schijf ,dat kreeg ik niet voor elkaar .

    De 250gb schijven die je bij de dealer koopt zijn klikkie klakkie .... je zet ze erin en het werkt meteen , klusje van niets !

     

    Geen andere software?

  • 03-22-2009 9:09 AM In reply to

    Re: HDR hard disk stuk?

    Ik begreep je verkeerd , dacht dat je alleen de 250gb schijf had gekocht ...maar je hebt een complete 250gb HDR1 gekocht begrijp ik nu .

    Ik ben bang dat idd je schijf stuk is ......ff  bij de dealer een nieuwe schijf halen !

  • 03-29-2009 2:00 PM In reply to

    Re: HDR hard disk stuk?

    Het probleem in dit geval is vaak de SW, als die niet op de schjijf staan doet ie helemaal niets....de dealer is de beste weg om te zorgen dat ie het weer gaat doen...

    Wilgentakje (voorheen Ed(uard)) Whistle

  • 03-29-2009 6:16 PM In reply to

    Re: HDR hard disk stuk?

    wilgentakje:

    Het probleem in dit geval is vaak de SW, als die niet op de schjijf staan doet ie helemaal niets....de dealer is de beste weg om te zorgen dat ie het weer gaat doen...

     

    Als dat stickertje achterop staat , gaat het hier om originele B&O 250gb schijf ..........deze zijn kant en klaar met software !

    Prachtige naam heb je trouwens ........ ( Zweeds ?)

Page 1 of 1 (7 items)