in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-26-2009 4:05 PM by Beobuddy. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-26-2009 8:47 AM

Beomaster 2400

Hallo, Ik heb een Beomaster 2400 op de kop kunnen tikken via e-bay. Maar na enkele minuten spelen kraken de speakers, vallen ze om beurt eens uit en valt tenslotte het systeem in Stand-by. Waar kan ik terecht om hem na te zien en terug te laten werken als voordien. Indien mogelijk in Belgie. Groetjes

Filed under:
  • 01-26-2009 4:05 PM In reply to

Re: Beomaster 2400

Als ik dit zo lees, heb je te maken met losse kontakten in de beomaster in de eindtrappen.

Door dergelijke losse contacten komt er waarschijnlijk een constante gelijkspanning op de speakeruitgang te staan, waardoor de beomaster in de beveiliging schiet.

Een dealer kan je helpen, maar dat zal niet de goedkoopste oplossing zijn. Een beetje hobbyist zal je moeten gaan helpen op zoek naar losse contacten en eventuele capaciteiten die ook misschien wel aan het eind van hun latijn zijn.

Op dit nederlandstalige forum zijn ook vlaamse vrienden aanwezig, die je wellicht verder kunnen helpen.

Page 1 of 1 (2 items)