in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-30-2008 4:01 PM by pentalex. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-28-2008 10:50 AM

Vervangen RVS paneel Penta

Heeft al eens iemand een rvs-paneel van een Penta vervangen?

Ik heb hier een mooie penta staan met een klein deukje in een zijpaneel en ik heb een penta voor reserve onderdelen met dat paneel in nieuwstaat. Nu wil ik die twee panelen omwisselen.

Wie weet hoe?

• 12-30-2008 10:24 AM In reply to

Re: Vervangen RVS paneel Penta

Heb je een penta staan voor reserve onderdelen?!?

Wat scheelt er bij die penta dan aan dat hij uiteindelijk het labeltje reserve heeft gekregen?

Dat van die rvs paneel zou ik na moeten kijken, maar er staat mij iets van bij dat die panelen met dubbelzijdig tape vastzitten. 

• 12-30-2008 4:01 PM In reply to

Re: Vervangen RVS paneel Penta

Die tweede set ziet er eigenlijk als nieuw uit, zonder deuken of krassen, maar omdat ik die andere set zelf nieuw heb gekocht, heb ik daar een binding mee. Ik wil koste wat kost deze set heel lang goed houden en heb daarom een zeer mooie set gekocht om als reserve achter de hand te hebben. Misschien idioot, maar ik was dolgelukkig toen ik als 20-jarige naar de B&O-dealer kon gaan om van mijn hard bij elkaar gespaarde geld Penta's te kunnen kopen. Ook mijn daarvoor aangekochte Beosystem 3500 hangt nog te pronken in de woonkamer en ook daar heb ik een reserve set voor gekocht. En eerlijk gezegd is het geluid uit deze combinatie niet vaak overtroffen. Ook niet door B&O.
Page 1 of 1 (3 items)