in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-14-2008 11:49 AM by Beobird. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-13-2008 8:42 AM

Standby B&O

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier, en heb even een vraagje, mijn MX7000, Overtureen Beolab's zet ik s'avonds niet op stand-by maar echt helemaal uit met een knop op mijn verlengsnoer. Omdat we aan de energie moeten denken !!!!

Weet iemand of dit schadelijk is voor de apparatuur van B&O???

Groeten

Olaf

• 12-13-2008 11:29 AM In reply to

Re: Standby B&O

4 glazen bier minder kopen in de kroeg en je kan ze gewoon in stand-by laten staan.

en het is beter voor je apparatuur ook!

• 12-13-2008 2:11 PM In reply to

Milieu of niet.

De dag dat men me verplicht dit te doen gooi ik alles buiten 

Je spaart er dik 15€ mee uit op jaarbasis.

En een koe die toevallig op jaarbasis weer 1 drol teveel draait dan voorzien haalt mijn hele CO besparing van dat jaar weer om zeep. 

Onder het mom van "alle beetjes helpen" loopt het toch wel de spuigaten uit vind ik.

Misschien ook even mijn B&O apparatuur enkel laten inschakelen als ik er bewust iets voor doe. 

Zal ik even een verbinding maken met een dynamo systeem en dan trappen maar. 

Onderschrift buiten gebruik
  • 12-14-2008 11:49 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Dan zet ik hier de stereo nog wat harder aan om jouw CO2 besparing weer op te heffen  Big Smile.

Wie weet verzint de overheid ooit nog een leuke tax voor de hoeveelheid watts die je systeem slurpt. Zie ik dit huidige kabinet zelfs nog voor aan nadat ze met die onzin voor auto's zijn begonnen Ick!. En het leukste is dat ze allemaal hetzelfde motto hebben: "de temperatuur stijgt", maar dat ze het niet kunnen onderbouwen. Vertel je ze dat de temperatuur de afgelopen 100 jaar 0.8 graden is gestegen, en dat het de laatste 10 jaar zelfs is gedaalt, en dan blijken ze doof te zijn.

We Can't Get Enough B&O Stuff...

Page 1 of 1 (4 items)