in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 09-20-2008 5:59 AM by Lazyboy. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-21-2008 2:32 PM

Beovision 3-32 settop boks.

Hey..

Jeg har lige fået installeret TDC bredbånds TV... Big Smile Og det køre MAX !!

Men da jeg er vant med kun at skulle bruge min Beo4 remote, ville jeg gerne bygge mit setup lidt om så det også kunne lade sig gøre at betjene den nye Settop boks fra TDC, som er en KISS 3410. fra samme remote.

Først kiggede jeg på One Remote... ( Ahhhhh....Nej Wink)

Så blev det til en Lintronic......Indifferent Men efter at have talt med min B&O pusher foreslog han en original Settop boks til indbyg. i TV'et.

Jeg aner bare ikke hvordan TDC's boks så betjenes fra Beo4 remoten......   ????? 

Har du et par tips ??

Hilsen

Lazyboy

• 09-20-2008 5:59 AM In reply to

Re: Beovision 3-32 settop boks.

Hurra...........Big Smile

Jeg har været så heldig at købe mig til en brugt Lintronic Model TT455-RT-238 V5.1   -   På Ebay i tyskland for under 900 kr !

Et orig. set-up fra B&0 ville løbe op i over 2200 kr !

Det tog ikke meget mere end 15 min at programere Lintronic, før den var istand til styre den nye setop boks fra TDC.

Men det er også et standard set-up, for nu kommer det svære..  Nærmere info følger i nyt indlæg.

Lazyboy.  

• 09-20-2008 5:59 AM In reply to

Re: Beovision 3-32 settop boks.

Hurra...........Big Smile

Jeg har været så heldig at købe mig til en brugt Lintronic Model TT455-RT-238 V5.1   -   På Ebay i tyskland for under 900 kr !

Et orig. set-up fra B&0 ville løbe op i over 2200 kr !

Det tog ikke meget mere end 15 min at programere Lintronic, før den var istand til styre den nye setop boks fra TDC.

Men det er også et standard set-up, for nu kommer det svære..  Nærmere info følger i nyt indlæg.

Lazyboy.  

Page 1 of 1 (3 items)