in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-27-2008 11:12 AM by HarleyD. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-25-2007 3:21 PM

Avant reageert erg traag op Beo4

Net weer aangemeld voor de nieuwe forumsite Smile

Iemand enig idee mbt het volgende probleem:

Weekje op vakantie geweest, Avant uitgezet met knop op de achterkant. Zet 'm gister aan en druk op de Beo4 maar er gebeurt weinig. Nog een keer en toen ging ie aan. Als ik nu van zender wissel met de op en neer knoppen of de cijfers duurt het een paar seconden langer dan voorheen. Bij de overige functies met de Beo4 trouwens geen probleem, teletekst, geluid, alles werkt gewoon. De Avant reageert wel, door de tijdindicatie op te laten lichten, maar wacht dan twee volle seconden met overschakelen naar de door mij gekozen zender en nog twee volle seconden later komt het geluid pas bij. Heeft iemand dit eerder gezien?

groet,

Christiaan

• 06-25-2007 3:58 PM In reply to

Re: Avant reageert erg traag op Beo4

Ik heb dit wel eens gehad. Dit was toen te wijten aan een defecte pc2/beoport unit. Deze was via ML verbonden.

Maar op een of andere wijze bracht de beoport de ML van slag.

Heb je iets van ML aangesloten?

Of heb je via ML een ander apparaat in het systeem die in de (pincode)beveiliging is gegaan na een onderbreking van netspanning?

Heb je ML, haal dat eens los. En probeer het nog eens.

Beobuddy. 

• 06-25-2007 5:09 PM In reply to

Een aparaat langer dat 1 uur van netspanning komt in de fabrieks setting terug.

Het kan zijn dat je nu een TV hebt met een andere OPTION setting dan waar die (door de dealer) op was ingesteld (tijdens aflevering).
  • 06-25-2007 8:20 PM In reply to

Is de Master-Link , ff de stroom van geheel af en het is opgelost . ( ik zette meestal ff de aardlek schakelaar over )
  • 06-30-2007 10:09 AM In reply to

Zijn je batterijen niet bijna leeg van je afstandsbediening?

Dat is mij weleens de oorzaak geweest.

• 01-27-2008 9:06 AM In reply to

het was idd de ML
  • 01-27-2008 11:12 AM In reply to

Dacht ik al ....toen ik nog een converter tussen mijn toenmalige Avant en BC-2300 had zitten , had ik dit probleem eens in de 3 maanden ........stroom van alle link toestellen af ( aardlek om ) en opgelost !
Page 1 of 1 (7 items)