in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 02-15-2008 9:20 AM by Bingo. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-11-2008 2:24 AM

BeoLab 9

Eindelijk is het zover. Na lange tijd zoeken naar een volwaardige variante aan mijn passieve luidsprekers heb ik binnen het gamma van B&O mijn smaak gevonden. De BeLab 9 hebben een voortreffelijke klank, zeer helder en toch zacht.

Ik kon ook meteen afstand doen van de Sub die verder niet meer noodzakelijk was. 

De BeoLab 6000 staan nu achteraan en doen daar eveneens goed werk. 

Voordien haddan wij thuis een test gedaan met de BeoLab 3 en BeoLab 2, maar die waren mij tegengevallen. 

Budget van de BeoLab 9 kan als hoog beschouwd worden, maar amper duurder dan de combinatie van BeoLab 2&3. Een aanrader dus. 

• 02-11-2008 5:16 AM In reply to

Re: BeoLab 9

Gefeliciteerd, wat zul jij gaan genieten!!!!

Ik heb net de BV 7-4"0 MK III besteld, helaas is het budget nu op. Eerstvolgende aankoop zal bij mij ook de BL 9 worden, wat een geweldige speaker is dat.

Welke kleur heb je ze besteld/gekocht?

Groeten,

Rob

Just because it's mellow it doesn't mean it's less evil....
  • 02-11-2008 8:58 AM In reply to

Dat is een hele mooie set-up, heb eenzelfde opstelling onlangs mogen beluisteren bij een B&O dealer en klinkt erg goed; zelf ruil ik mijn opstelling er echter niet voor in Devil [ pentalab III voor en Beolab5000 achter, ook hier is een beolab 2 absoluut overbodig ] maar je zult er m.i. zeker veel plezier aan beleven.
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-11-2008 10:01 AM In reply to

DiaBandO:

Ik heb net de BV 7-4"0 MK III besteld, helaas is het budget nu op. Eerstvolgende aankoop zal bij mij ook de BL 9 worden, wat een geweldige speaker is dat.

Groeten,

Rob

Kleur Zwart, zoals alles wat ik ooit gekocht heb bij B&O (voor zover het mogelijk was).

De luidsprekers werden geleverd met een BV7-40", maar die is terug vertrokken. Ik behoud liever mijn BV3-32" die het nog prima doet.

• 02-11-2008 10:21 AM In reply to

Spencer:
    DiaBandO:

Groeten,

Rob

Kleur Zwart, zoals alles wat ik ooit gekocht heb bij B&O (voor zover het mogelijk was).

De luidsprekers werden geleverd met een BV7-40", maar die is terug vertrokken. Ik behoud liever mijn BV3-32" die het nog prima doet.

Alles voor zover mogelijk in het zwart : dat lijkt me erg fraai !

wat betreft de BV 7 : ik hou het zelf, precies zoals jij, ook nog liever bij mijn BV3-32 [heb de zwarte rand wel vervangen door een rood exemplaar]

• 02-14-2008 5:49 PM In reply to

Rood?

Wordt je daar niet erg onrustig van ?

• 02-15-2008 2:57 AM In reply to

Rood is de kleur van de liefde toch ? en dan nu nog wel op valentijnsdag.......;-)

Neen ik word er niet onrustig van; wel van zo'n ambilight wissellijst om zo'n plips TV..............;-(

het past uitstekend als contrast bij de alu/zwarte B&O items alsook bij onze piere paulin's little tulip chair eveneens in het rood.

Onze BV3  beneden in onze slaap/tuinkamer heeft trouwens wel een "rustige" zwarte rand, wel zo lekker voor het slapengaan.

Heb nog een lichtgrijze en een bijna zwarte rand liggen bij onrust............Big Smile

• 02-15-2008 3:04 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

beologisch:

Heb nog een lichtgrijze en een bijna zwarte rand liggen bij onrust............Big Smile

Heel verstandig, op alles voorbereid Smile 

Gisteren bij Roel nog over je gehad (stoel) !

• 02-15-2008 5:42 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

beologisch:

het past uitstekend als contrast bij de alu/zwarte B&O items alsook bij onze piere paulin's little tulip chair eveneens in het rood.

Onze BV3  beneden in onze slaap/tuinkamer heeft trouwens wel een "rustige" zwarte rand, wel zo lekker voor het slapengaan.

dat vraag om foto's natuurlijk Wink 

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 02-15-2008 9:20 AM In reply to

Eigenlijk wel ideaal; Voor iedere stemming een lijst :-)
Page 1 of 1 (10 items)