in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-23-2007 8:58 AM by Karel Uyttendaele. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-21-2007 1:50 PM

• WARFF
    • Not Ranked
    • Joined on 07-24-2007
    • Posts 9
    • Bronze Member

beo4 en digicorder

goedenavond iedereen

telenet net over de vloer gehad voor digitale tv ,is er soms iemand die weet hoe ik mijn beo4 moet programmeren om de digicorder te besturen zodat ik die mottige afstandbediening van telenet kan doen verdwijnen

op voorhand bedankt voor de info

warff 

• 11-22-2007 7:55 AM In reply to

Re: beo4 en digicorder

Welke Beo TV?

Hoe dan ook... even naar je dealer stappen; die zou normaalgezien je TV moeten voorzien van de laatste STB-C software/controler.. het IR-transmitter kabeltje achteraan in je TV; IR-oogje plak je dan op de IR ontvanger van de Digicorder en opgelost.. Je bedient nu je Digicorder met je Beo4!.. En de lelijke digicorder mag ergens in de kast.. afhankelijk van de lengte van de Scartkabel natuurlijk :-)

Karel

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 11-22-2007 9:32 AM In reply to

• WARFF
    • Not Ranked
    • Joined on 07-24-2007
    • Posts 9
    • Bronze Member

Karel

bedankt voor antwoord ,tv nu is beovision 3 maar over 2 weken wordt dat BV 7 met beo 5

als het niets kost en het zelf kan doen ga ik de beo 4 nu nog programmeren anders wordt het 2 weken wachten op nieuw speelgoed

groeten warff

• 11-23-2007 4:56 AM In reply to

Bij je BV3 zal er waarschijnlijk een STBC dienen toegevoegd te owrden... maar bij je BV7 zal je out of the box je Digicorder kunnen bedienen met Beo4/Beo5.. Hangt beetje af van de bereidwilligheid (en knowhow) van de dealer.

Karel

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 11-23-2007 8:12 AM In reply to

• WARFF
    • Not Ranked
    • Joined on 07-24-2007
    • Posts 9
    • Bronze Member

KAREL

BEN VANDAAG BIJ DEALER LANGSGEWEEST EN DEZE KAN IDD DIGICORDER EN OOK BLU RAY SPELER ALLEMAAL VIA BEO 5 LATEN STUREN ,WAT OOK NIEUW WAS IS DAT ZE NU VEEL MEER ICOONTJES OP BEO 5 KUNNEN KRIJGEN DAAR WAAR EERST MAAR SPRAKE WAS VAN 19 ,HET LIJKT ALSOF HET TOCH NOG EEN HEEL LEUK SPEELGOEDJE WORDT DIE BEO 5

NOGMAALS BEDANKT VOOR DE INFO

WARFF

• 11-23-2007 8:58 AM In reply to

ik zou toch niet al te veel icoontjes tegelijk op't schermpje zetten :-) kwestie van niet op het verkeerde icoontje te klikken... Je kan genoeg verschillende pagina's aanmaken.. dus liever paar icoontjes minder (en gemakkelijker aan teklikken) dan een hele display vol icoontjes en met je pink moeten mikken om het juiste icoontje aan te sturen :-)

Karel

Page 1 of 1 (6 items)