ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
Hamburg:Heeft iemand gehoord dat er modellen van de MX 8000 teruggroepen worden? Het zou te maken hebben met brandgevaar?
Das lekker .....hij hangt bij mij al een paar jaar op mijn slaapkamer ?????
Maar hoe kom je aan deze info , en zijn er meer mensen die dit gehoord hebben ?
Van mijn schoonmoeder. Ze zegt dat ze het op de website van een krant heeft gelezen, hier in Denemarken. Extrabladet or BT.dk. Ik heb gezocht maar kan het niet vinden. Helaas is de searchengine van BT buiten gebruik en m'n deens is nog niet vloeiend.
Ik heb er ook een in de slaapkamer en wil wel graag weten of er iets mee is.
Even na gevraagt bij de dealer ....er was hem niets bekend over het terug roepen van de MX-8000 !
Ik zit trouwens zwaar in dubio of ik de Mx-8000 ga vervangen voor de BV-8-32 ....
Vorige week bij de dealer de BV8 gezien
en ik vind 'm helemaal goed
Ignace www.iggyswebsite.com
Ga je em kopen??
Bingo: Ga je em kopen??
een vraag in stereo ? klinkt goed zeg !
Twijfel, hij is te klein voor in de huiskamer en heeft geen Dolby Digital.
BV8- 40 in het wit mét Dolby Digital zou ideaal zijn
De witte BV8 - 32 ga ik volgende week bekijken.
Ik heb de BV-8-32 vandaag besteld in de kleur wit .......deze wordt vrijdag 7 december geplaatst !
Uiteraard zal ik mijn bevindingen op het forum vermelden !
Super !
In het echt ziet hij nog beter uit dan op de foto´s
Ik kijk uit naar je bevindingen.
Ik heb geen flauw idee hoe hij er uit gaat zien , heb jij misschien een link waar ik hem al kan zien in het wit ?
Ik ga de donderdag voor plaatsing zowiezo nog even kijken ( dan komt hij binnen ) en kan dan alsnog besluiten de zwarte te nemen .
Thanx ,
erg mooi ,het wordt bij deze zeker een witte !
HarleyD:Thanx , erg mooi ,het wordt bij deze zeker een witte !
Kies je voor een stand / meubel ?
beologisch:na mijn mooie witte 6500 set, is dit toch ook wel weer een mooie [witte] B&O versie !!
Wit is weer helemaal terug, ook in bijv. automobielbranche.
Kennis van me is autodealer en hij verkoopt steeds meer witte personenauto's.
Hij komt aan de muur op de plek waar voorheen de MX-8000 hing , met de bijbehorende muurbeugel !