in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-09-2007 12:03 PM by Bingo. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-08-2007 11:03 AM

    2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Ik moest 58 euro betalen voor 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel is dit nou een normale prijs?!

    Hij had een half uur werk (voor 2 stekkertjes!!!!) belachelijk!

  • 11-08-2007 2:48 PM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Moest die langskomen om te monteren of niet?

    Ik moet zeggen en das mischien wel weer over Fred, maar dat is zeker 1 van de redenen waarom ik in Houten koop. Ik heb pas alle bekabeling vervangen en gratis advies. Ik noem geen prijzen maar het komt niet in de buurt wat jij kwijt was. Voorheen liep ik altijd leeg op die kabels, 5 meter voor Euro 45. ik heb wel is 100 betaald voor 10 meter. Ik zal daarom ook niet meer snel naar een ander lopen. Daar herken je wel een goede dealer aan. Waarom zou je anders bij die specifieke dealer kopen?

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-08-2007 3:47 PM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

     het was bij de boer & zoon (zit naast het werk van mijn vrouw) middenweg 63

    Ik had zelf 8 meter ml kabel er moesten alleen 2 stekkertjes aan gezet worden.

    2 masterlink plug 23 euro  montage 35 euro! totaalt 58 euro!!! te gek voor woorden

    Ik had een paar maanden geleden geleden ton kuylenburg en die jongens vroegen 6,26 voor een ml plug das toch 5 euro goedkoper per plug en de montage was veel en veel sneller.

    Ik zit zelf in de electronica geef me 10 minuten en de 2 pluggen zitten erop en goed

    je word gewoon genaaid met je broek aan

    P.s fred is ook mijn dealer

  • 11-08-2007 4:12 PM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Ja het linke is altijd dat je het niet zelf kan als je geen tang hebt. Verder moet er in 5 minuutjes een plug toch wel aanzitten. Overigens wel slim van de goede man zo krijg je nog eens klanten, NIETNo - thumbs down

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 11-08-2007 6:35 PM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Die tang koopt die dealer anders zelf ook niet voor een paar tientjes.

    Misschien is het een ietsiepietse aan de hoge kant, maar dat kan je verwachten bij deze producten.
    Vind het een vrij normale prijs voor een niet-klant. 

  • 11-08-2007 8:42 PM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    koning:

     het was bij de boer & zoon (zit naast het werk van mijn vrouw) middenweg 63

    Ik had zelf 8 meter ml kabel er moesten alleen 2 stekkertjes aan gezet worden.

    2 masterlink plug 23 euro  montage 35 euro! totaalt 58 euro!!! te gek voor woorden

    Ik had een paar maanden geleden geleden ton kuylenburg en die jongens vroegen 6,26 voor een ml plug das toch 5 euro goedkoper per plug en de montage was veel en veel sneller.

    Ik zit zelf in de electronica geef me 10 minuten en de 2 pluggen zitten erop en goed

    je word gewoon genaaid met je broek aan

    P.s fred is ook mijn dealer

    Dat is nou de reden dat de winkel van Kuylenburg niet meer bestaat (  Purmerend ) , en de Boer & Zoon  nog wel ....hahahaBig Smile

    Ik kan het  goed vinden met Frank de eigenaar, en de service ligt echt op een zeer hoog niveau .......ik ben iemand die ook nog wel eens iets van internet koopt   , hij is dan nooit te beroerd om mij te helpen en bij te staan met raad en daad en ik word dan niet de winkel uitgekeken omdat ik het daar niet heb aangeschaft .

    Waarschijnlijk als jij je stereo en Lab-5 daar had aangeschaft had je het arbeidsloon niet hoeven betalen .......ik kan mij voorstellen dat je voor een niet klant dat soort dingen wel door berekent , aan de andere kant wat niet is kan nog komen !

    Wat mij betreft dan ook niets anders dan goed over de Boer & Zoon ......maar blijft een hoop centen voor een paar stekkertjes !

     

     

  • 11-09-2007 10:12 AM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    dus je moet eerst iets (duurs kopen) willen ze je normaal behandelen.

    Dat het niet je eigen dealer is slaat nergens op,Ton kuylenburg vraagt ook gewoon geld maar wel normale prijzen! (niet mijn dealer)

    Zo'n plugje kost een paar kwartjes en dan een half uur werk hebben ook nog.volgens mij kwam die gozer van de kok school afSuper Angry

     

     

     

  • 11-09-2007 10:48 AM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Ik weet niet wat voor arbeidsloon die Boer dealer vraagt, maar dat zijn toch associale en kortzichtige prijzen!!!

    Door zo op woekerwinsten uit te zijn alleen al met zoiets simpels als een plugje monteren geef je gelijk je visitekaartje af.

    Heel dom !!

    Ik zou daar ook gelijk nooit meer een voet over de drempel zetten als mij dat was gebeurd.

  • 11-09-2007 11:10 AM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    koning:

    dus je moet eerst iets (duurs kopen) willen ze je normaal behandelen.

    Dat het niet je eigen dealer is slaat nergens op,Ton kuylenburg vraagt ook gewoon geld maar wel normale prijzen! (niet mijn dealer)

    Zo'n plugje kost een paar kwartjes en dan een half uur werk hebben ook nog.volgens mij kwam die gozer van de kok school afSuper Angry

     

     

     

     Ik denk dat daar het probleem zit , je bent normaal behandeld ........... ( ik zeg niet dat het goedkoop is )

    Het gaat er uiteraard niet om iets duurs kopen , maar om het feit of je er wel of geen klant bent .

    Nog even over Kuylenburg , ik heb daar vorig jaar tijdens de verbouwing hier thuis ook 20 meter ML kabel gehaald ....viel mij ook al op dat het erg goedkoop was ....... ik vond de kleur wit alleen wat vreemd , dus bij thuiskomst toch ff vergelijken , maar dit was een eigen merk kabel en geen originele B&O kabel ....de draad ligt er nu al meer als een jaar in en werkt net zo prima , maar origineel was hij zeker niet !

    Misschien dat Kuylenburg daarom wat goedkoper is ??

     Grt Marcel

  • 11-09-2007 11:22 AM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Bingo:

    Ik weet niet wat voor arbeidsloon die Boer dealer vraagt, maar dat zijn toch associale en kortzichtige prijzen!!!

    Ben jij na de jaren 80 uberhaubt nog wel eens in een B&O winkel geweest ?Stick out tongue

  • 11-09-2007 12:03 PM In reply to

    Re: 2 stekkertjes aan een bestaande ml kabel monteren

    Oh Ja !! Wink  Wink   Wink    Wink

                     Wink   Wink   Wink     Wink

Page 1 of 1 (11 items)