in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-23-2008 2:40 PM by DoubleU. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-20-2008 5:48 AM

Radio luisteren via de BV7, maar met zwart scherm

Allen,

Sinds kort ben ik in het bezit van een BV7 met daaraan een DTV gekoppeld. Bij mijn avant kon ik naar de radio luisteren en door een knop combinatie het scherm op zwart zetten. Het lijkt daardoor dat de TV uit is, maar is het eigenlijk niet.

Hoe kan ik dit op de BV7 doen? Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen 

• 01-20-2008 6:12 AM In reply to

Re: Radio luisteren via de BV7, maar met zwart scherm

AV toevoegen in je list commando's in de beo4. Dan AV kiezen in je list en DTV indrukken.

TV moet wel in optie 2 staan.Smile

• 01-20-2008 7:25 AM In reply to

Dank, maar ik doe alleen iets fout. Wat doe ik

1. Ik druk DTV in

2. Koes vervolgens via menu, radio

3. Gebruik de list knop om AV te zoeken

4. Kies AV

5. kies DTV.

Resultaat geen verandering, krijg dus geen zwart scherm.

Wat doe ik fout? Wat bedoel je metTV moet wel in optie 2 staan? 

• 01-20-2008 7:34 AM In reply to

P.MUTE toevoegen op de Beo4

Dan kan je gewoon de radio van de DTV kiezen en dan kies je P.MUTE en gaat het scherm uit.

• 01-20-2008 7:55 AM In reply to

Optie 2 (video) is nodig als je een audio-master in dezelfde ruimte hebt staan. Maar als standalone blijft dan ook alles werken.

Default staat de tv in video optie 1. Veranderen kan door standby en list tegelijk in te drukken, met pijltje naar options, go, v.opt kiezen en 2 indrukken. Standby-ledje op tv knippert nu een keer.

Het is overigens niet AV, GO, DTV, maar AV, DTV 

P. Mute kan ook, maar als je meer speakers hebt aangesloten op je tv, blijft de tv in video-mode staan, en heb je een oneven aantal speakers werken, en heft het stereo-klankbeeld op. Klinkt niet echt mooi. 

• 01-20-2008 9:56 AM In reply to

DoubleU:

P. Mute kan ook, maar als je meer speakers hebt aangesloten op je tv, blijft de tv in video-mode staan, en heb je een oneven aantal speakers werken, en heft het stereo-klankbeeld op. Klinkt niet echt mooi. 

Als je P.MUTE gekozen hebt, kan je via [LIST] de functie "SPEAKER" selecteren en dan op [2] drukken, dan heb je ook stereo.

• 01-20-2008 11:17 AM In reply to

dank voor de antw. Ik ga het uitproberen
  • 01-20-2008 12:49 PM In reply to

damatt:

Als je P.MUTE gekozen hebt, kan je via [LIST] de functie "SPEAKER" selecteren en dan op [2] drukken, dan heb je ook stereo.

Begrijp ik. Maar met het commando AV - DTV, gaat dat automatisch. 

• 01-22-2008 3:23 PM In reply to

damatt:
    DoubleU:

Mijn BV7-32" sw 6.8 schakelt automatisch over van speaker 1 (BL7.1) naar speaker 2 mode als ik P.MUTE kies.

Zal vast iets te maken hebben met mijn setup instelling in het MENU.

TV = speaker 1

Audio = speaker 2 

• 01-23-2008 2:40 PM In reply to

Dan is het goed mogelijk dat ik me vergis, en het wel werkt bij alle TVs die P.Mute ondersteunen.

Ik kan het zelf niet uittesten, omdat mijn Beo4 te oud is om P.Mute toe te voegen. 

Page 1 of 1 (10 items)