in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-08-2007 5:25 AM by Ignace. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-05-2007 12:15 PM

• Matt
    • Not Ranked
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 13
    • Bronze Member

A.Aux

Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
    Ik wil het video kanaal bekijken en daaroverheen A.aux afspelen.
    Voor n.radio en n.music vind ik hier wel een oplossing voor namelijk, a-n.radio of a-n.music toevoegen in de beo.
    Ik krijg het voor a.aux niet voorelkaar, ook niet door eerst av en dan a.aux te bedienen.

Verder nog een vraag m.b.t. beolab 3500. Ik krijg deze niet "aan" als ik op a.aux druk. Wel als er al een signaal op staat bijvoorbeeld geluid van de cd of radio. Dan kan ik hem wel via a.aux op het kanaal krijgen. Maar niet als de 3500 op standby staat. 

Dank
    Matthijs
    Filed under:
  • 10-07-2007 2:06 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Re: A.Aux

Matt:
    Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
    Ik wil het video kanaal bekijken en daaroverheen A.aux afspelen.
    Voor n.radio en n.music vind ik hier wel een oplossing voor namelijk, a-n.radio of a-n.music toevoegen in de beo.
    Ik krijg het voor a.aux niet voorelkaar, ook niet door eerst av en dan a.aux te bedienen.

Verder nog een vraag m.b.t. beolab 3500. Ik krijg deze niet "aan" als ik op a.aux druk. Wel als er al een signaal op staat bijvoorbeeld geluid van de cd of radio. Dan kan ik hem wel via a.aux op het kanaal krijgen. Maar niet als de 3500 op standby staat. 

Dank
    Matthijs

Hoi Matthijs,

Kun je A.AUX helemaal niet selecteren ?
    Om welk B&O product gaat het ?

Wat Beolab 3500 betreft, in welke Optie staat die ?

• 10-08-2007 3:33 AM In reply to

• Matt
    • Not Ranked
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 13
    • Bronze Member

Ignace, 

Ik kan a.aux selecteren en in de "hoofdruimte" werkt alles prima. Met betrekking tot het eerste probleem, a.aux over video, kreeg ik van de dealer te horen dat dit niet mogelijk is.  

Iemand een trucje gevonden?

Mbt het tweede probleem: De beolab 3500 staat in een link ruimte en is ingesteld op type 6, ik kreeg als tip van de dealer om het via  "link" en dan "a.aux" te proberen. 

Wat zijn overigens de kosten om de eprom van de beolab 3500 te upgraden zodat n.music en n.radio goed in het diplay komen de staan? (ipv phone zoals nu het geval is..)

Matthijs 

• 10-08-2007 5:25 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Matt:

Ignace, 

Ik kan a.aux selecteren en in de "hoofdruimte" werkt alles prima. Met betrekking tot het eerste probleem, a.aux over video, kreeg ik van de dealer te horen dat dit niet mogelijk is.  

Iemand een trucje gevonden?

Mbt het tweede probleem: De beolab 3500 staat in een link ruimte en is ingesteld op type 6, ik kreeg als tip van de dealer om het via  "link" en dan "a.aux" te proberen. 

Wat zijn overigens de kosten om de eprom van de beolab 3500 te upgraden zodat n.music en n.radio goed in het diplay komen de staan? (ipv phone zoals nu het geval is..)

Matthijs 

Dus je kunt A.AUX alleen niet selecteren in Link-ruimte ?
    Wat is je volledige setup ?
    Dan geven we het in in de Config Guide die de door B&O aanbevolen instelling weergeeft.

Page 1 of 1 (4 items)