ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
Hej Alle I derude,
Et meget simpelt spørgsmål, som jeg simpelthen ikke kan finde svar på nogen steder.
Jeg har et Beocenter 4000, hvor de 2 lysdioder i fronten er gået, hvor kan jeg få nogle nye af dem? Gerne en netbutik, kender I nogen der?
Jakob
Hej Jakob, kender ikke Beocenter 4000, men hvad er det specielle ved de dioder? ofte benytter de normale runde 3/5 mm dioder, men en plastramme foran, for at fordele lyset jævnt...
/Jesper
Hvilken type Beocenter 4000 ?Den med en båndoptager-del i højre side ellerden med to båndoptagere under et stort låg i venstre side ?
Og hvad skal de to lysdioder indikere/belyse ?
Martin
Det er den med to båndoptagere under et stort låg i venstre side. Lysdioderne oplyser radio displayet til højre.
Jeg er ret nybegynder med dioder, så jo det er meget muligt det bare er almindelige, men hvad hedder disse, og hvor kan de evt. købes på internettet?
Det er hverken dioder elelr lysdioder men derimod glødelamper.Og det er en vanvittig spænding, de kører på så de er ikke nemme at finde.Desuden er de loddet i, så du skal have lidt elektronik værktøj og lidt kendskab til at bruge det, for at skifte dem(eller bring apparatet til mig).Jeg har et par lamper på lager, send mig en PM.