in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 07-09-2009 2:10 AM by -multimedia Robert-. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-08-2009 10:01 AM

De glazen display van de Beocord 4500

Ik heb een Beosound en Beocord 4500 hangen aan de muur doch door de warmte van de laatste dagen is de lijm gelost en het glas is gevallen op de grond en in gruizelementen.

Heeft iemand nog zo een oud toestel op zolder of is er een mogelijkheid om zo een glazen display te bekomen.

Groeten

• 07-09-2009 2:10 AM In reply to

Re: De glazen display van de Beocord 4500

Hallo Marc,

Ik zie op het algemene forum dat er al advies is gegeven. Het is helaas een bekend probleem. Alle frames van de glazen panelen zijn met tweezijdig foam tape verbonden destijds in de fabriek, de tape is onderhevig aan verouderdering.

Ik heb goede hoop dat je een glaspaneel kunt vinden 2e hands. Bijvoorbeeld een door bliksem getroffen exemplaar dat bij iemand of een dealer stof staat te vergaren.

Indien je een ander exemplaar gevonden hebt adviseer ik je de kunststof frames van het glas te verwijderen en met sticker verwijderaar de lijm resten te verwijderen. Vervolgens de frames met een beetje autoruiten kit (de langzame kit en niet de snel drogende) weer op het glas aan te brengen. Een dag laten drogen en dan pas monteren.

Groet, Robert

Page 1 of 1 (2 items)