in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-22-2008 10:58 AM by pentalex. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-22-2008 10:05 AM

    Beomaster 1900/ 2400

    Hallo,

    Al zoekende kwam ik dit forum tegen! Mijn naam is Jeroen, kom uit Breda en hou van "stijlvol design  op meerdere vlakken ";) Zodoende draag ik B&O zeker uit de vroege periode een warm hart toe. Nu ben ik me aan het orienteren op de Beomaster  1900 en 2400. Nu is mijn vraag hier aan jullie of hier nog redelijke exemplaren van te krijgen zijn, waar je op moet letten en whoe de waarde van deze toestellen ligt. En  is er buiten Marktplaats nog een ander media waar ze te vinden zijn?

     

    Met vriendelijke groet,

     

    Jeroen

     

  • 09-22-2008 10:58 AM In reply to

    Re: Beomaster 1900/ 2400

    Hallo Jeroen,

    De beomaster 1900/2400 is een echte klassieker! Prachtige versterker.

    Ik denk dat je het beste toch op Marktplaats kunt zoeken. Hier worden deze versterkers vaker particulier voor erg weinig aangeboden.

    Ik zou wel kijken naar een mooi exemplaar, omdat sommige onderdelen moeilijk te vinden zijn.

    Tip: beluister hoe de versterker klinkt, klinkt die goed en ziet die er mooi uit, dan kopen! Deze versterker is als een tractor, bijna onverwoestbaar! Geen chips of dergelijke, maar degelijke oude techniek.

    Veel succes met zoeken en daarna veel plezier ervan!

Page 1 of 1 (2 items)